26 Ağustos 2017 Cumartesi

Trukid Sunny Days Güneş Koruyucu

    Yaz mevsiminin vazgeçilmezlerinden biri olan güneş koruyuculara en çok da daha savunmasız olan çocukların ihtiyacı var. Birkaç senedir çocuklar için farklı güneş koruyucuları denedim ve en çok trukid sunny days güneş kreminden memnun kaldım. Üç senedir de kullanmaya devam ediyorum.
   Trukid sunny days güneş losyonunun SPF 30 koruyuculuğu var. Hem yüz hem de vücut için kullanılabiliyor. Bu güneş koruyucunun tek olumsuz tarafı sürülmesi çok da kolay değil.  Yapısı krem gibi fakat iyice yedirmezseniz bir beyazlık kalıyor ciltte. Bu yüzden  iyice yedirilmesi gerekiyor. Koruyuculuğu gayet iyi ve en güzel tarafı da içeriğinin tamamen doğal olması. Trukidin içeriğinde paraben, fitalat, gluten, Sls, dioxane  yok.  Güneşe çıkmadan 15 dk önce sürüyoruz. Benim için öncelikli olan içeriğinin temiz olması. Ben dermoeczanemden almıştım.
 https://www.dermoeczanem.com/
   Çocuğunuz  için gönül rahatlığıyla içinize sinerek kullanabileceğiniz bir güneş koruyucu arıyorsanız tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. Tavsiyenizi dikkate alacağım. Teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yiğenim için bakayım :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu markayı hiç duymadım, bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ziyarete geldim, beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Anne ve bebek ürünlerinin yanı sıra, kozmetik ve kişisel bakım ürünlerini de sitemizde bulabilirsiniz. indirimdebu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni takip etmenizi öneririm sizin için faydalı bilgiler var https://www.blogger.com/blog/posts/1090619586766287165

      Sil