2 Kasım 2016 Çarşamba

Jopel Red Parfüm

Merhaba! Belki size garip gelebilir ama canım çok sıkılınca kafamı dağıtmak için bende bir parfüm merakı başlar ya da saç renklerine merak sararım. Aslında alerjik bir bünyem var. Her parfümü kullanamam. Bazı parfümler baş ağrısı yapar, alerjimi tetikler. Bu yüzden hafif kokuları tercih ederim. Hafif ama farkedilir yani beni rahatsız etmesin ama duyulsun, güzel olsun. Tabi kimseyi, yani benim gibi alerjik bünyeleri rahatsız edecek kadar da ağır olmasın.

Geçenlerde yine canım fena halde sıkkındı. Sağ olsun komşumuz huncalife kataloğu verdi bana, baktım parfümler de var. “Testerları varsa denemek için alabilir miyim?” dedim. Hem kataloğu hem testerları verdi. En çok “Jopel red” parfümünü beğendim. Hafif ama güzel bir koku. İçinde inci çiçeği, vanilya falan varmış. Ben çok tarif edemem kokuları ama çiçeksi, güzel ve yazlık bir koku. Bu parfümün şişesini de çok sevdim. Parfümün şişesi, kırmızı bir elbise giymiş, şık bir bayan şeklinde tasarlanmış. Belindeki fiyonklu kemer de ayrı bir zariflik katıyor doğrusu. Ben bu şişeyi Moschino’nun cheap and chic parfüm şişesine benzettim. Hani şu “safinaz” da dediklerine. Ama bunun şişesi onunkinden daha güzel ve daha zarif bence. Koku olarak da benziyor mudur derseniz bilmiyorum; çünkü moschinonun parfümünü kullanmadım. Yani kokusu hakkında bilgim yok. Aslında moschino cheap and chic parfüm şişesi daha önce dikkatimi çekmişti, ama almak kısmet olmadı. Bir gün kullanırsam onunla ilgili de bir şeyler yazmak isterim. Bu arada jopel red’in Jopel purple da var yani mor renklisi. Tasarımı aynı, koku farklı. Ancak testerı olmadığı için kokusu hakkında yorum yapamayacağım.

Ben bu parfümü sevdim. Ne baş ağrısı ne hapşırma var. İyi anlaşıyoruz yani. Tek eksi yönü; kalıcı olmaması.  Hafif bir koku olduğu için sanırım; belki de edt olduğu için çabuk uçuyor. Günde birkaç kez tazelemeniz gerekiyor. Ben indirimdeyken aldım. Fiyatı, şişesi, kokusu için bence alınır. Özellikle hafif koku sevenler bir şans vermeli. Haydi kalın sağlıcakla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder