4 Kasım 2016 Cuma

Nuxe Body, La Natural ve Sebamed Roll-on Karşılaştırma


Birçok markanın roll-on deodorantını kullandım. Malum Adana’nın sıcağında terlememek mümkün değil. Aslında terlemek sağlık için faydalı; ama çalışıp her an göz önünde olunca da insan kimseye kötü kokmak istemiyor. Bayanların bu konuda daha titiz ve dikkatli olduğunu söylememe gerek yok sanırım.
Antiperspirant ürünlerin içerisindeki maddelerin kanser yapma riskinin çok yüksek olduğunu duymuşsunuzdur mutlaka. Ben de bunu, birçok yerde okuduktan sonra temiz içerikli, sağlığımıza dost olan roll-onları araştırmaya başladım. Araştırmalarıma göre aslında en temizi, içerisinde alüminyum chlorohydrate içermeyenlermiş. Ben içerikleri temiz olup en çok tercih ettiklerimden bahsedeceğim bu yazıda.  
La Naturel roll on en son aldığım içeriği temiz bir ürün. İlk sürdüğümde garip bir his bıraktı bende. Performans olarak fena değil. Ben çok terleyen biri değilim; ama yaz ayları için sanki çok yeterli gelmedi gibi. Bendeki lavanta kokulu olan. Gül ve  kokusuz olanı da tercih edilebilir. 
Bu markanın “La Natural Doğal Stick Deodarant” şeklinde bir ürünü daha var. Ben kullanmadım ama içerik olarak en temiziymiş. Alüminyum ve alüminyumun hiçbir türevini içermiyormuş. İsterseniz La Naturel’in kendi sitesinden ürünler hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.
Nuxe roll-onu seviyorum ama üzerinde %98 doğal içerik yazıyor; yani içerik olarak çok da masum değil. Bu yüzden mi bilmiyorum gün boyu daha etkili. Bunun kokusunu da çok seviyorum, pudra gibi kokuyor ve gerçekten terlesen bile kötü kokmuyorsun. Kıyafetlerde de hoş bir koku bırakıyor; ama içerik bakımından diğerlerine oranla biraz daha zararlı gibi. Yine de seviyorum. Almayayım diyorum; ama yine gidip alıyorum.
Sebamed ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Sebamed roll-onu uzun süre kullandım. Hem içerik olarak temiz hem de gerçekten etkili.  “Fresh”  ve “lime” adıyla iki çeşidi var sanırım. Ben fresh olanı kullanıyorum. Sürerken kokusu belki biraz keskin gelebilir bazılarınıza; ama sürdükten sonra rahatsız edici bir yanı kalmıyor. Sebamed bittiği için şişesinin fotoğrafını koyamadım.
Kişisel temizliğimize daha çok dikkat edip deodarant, roll-on gibi ürünleri mümkün olduğu kadar az kullanmak en güzeli aslında. Çünkü bu ürünler her ne kadar içerik olarak temiz olsa da tam anlamıyla zararsız da değiller. Ama en azından özel günler ve acil durumlarda elimizin altında en masumlarından biri olsa fena olmaz diye düşünüyorum.
Ben Nuxe’un kokusunu; Sebamed’in de içeriğini, doğallığını seviyorum. La Naturel da içerik olarak temiz. Bir şans verilebilir diye düşünüyorum. Sizin önerebileceğiniz ürünler varsa yorumlar kısmına bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder